Nasze zapachy
Współpracujemy z klientami biznesowymi, którzy skutecznie kreują przywiązanie do marki dzięki naszym zapachom emitowanych w ich lokalach.
Marketingiem zapachowym
Takie są fakty
Według badań koncernu Millward Brown z 2016 r., co czwarta badana osoba odniosła zdecydowanie lepsze wrażenia z wizyty
w punkcie usługowym, w którym zastosowano aromamarketing.
“Podaruj swojemu biznesowi zapach sukcesu – odkryj moc aromamarketingu!”
Aromamarketing
“Chętnie doradzę
w kwestii wykorzystania aromamarketingu
w Twoim biznesie
i porozmawiam na temat testu naszego rozwiązania. ”
Karolina Kuziel
Specjalista ds. obsługi klienta
Poznaj nasz zespół
Karolina Rutana – Sekretariat
"Jestem odpowiedzialna za organizację codziennych spraw biurowych, ale także zajmuję się wystawianiem faktur i efektywną współpracą z siecią kurierską, zapewniając szybką i bezproblemową dostawę dokumentów i przesyłek."
Adam Kraus – Specjalista w dziale technicznym i IT
“Implementuję do emisji komunikaty reklamowe w trzech dużych sieciach handlowych, dbając o ich jakość i terminowość odtwarzania.”
Piotr Dusza – Dyrektor Zarządzający
"Jako dyrektor zarządzający, zajmuję się kierowaniem całym zakresem działań organizacji, w tym realizacją strategii, nadzorem nad działaniami operacyjnymi, zarządzaniem zasobami ludzkimi i podejmowaniem decyzji związanych z realizacją poszczególnych celów i zadań. Moja rola polega również na reprezentowaniu firmy na zewnątrz i budowaniu relacji z interesariuszami."
Marek Wierzbiński – Wiceprezes Zarządu
"Jestem odpowiedzialny za utrzymywanie relacji z klientami sieciowymi sektora retail i pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy.”
Przetestuj nasze zapachy!
APR dba o odpowiedni dobór spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup Klientów, dysponując szerokim portfolio aromatów.
“Oferujemy możliwość przeprowadzenia
2. tygodniowego testu naszego rozwiązania
w zakresie aromamarketingu wraz ze specjalistycznym doradztwem w zakresie doboru odpowiedniego zapachu do danej branży.”
Karolina Kuziel
Specjalista ds. obsługi klienta.