Przyciągaj zapachem!

Aromamarketing

To bardzo istotny element wspomagający nowoczesne strategie marketingowe. Zapachu nie da się zignorować, ponieważ jest odbierany niezależnie od naszej woli.

Nasze zapachy

Współpracujemy z klientami biznesowymi, którzy skutecznie kreują przywiązanie do marki dzięki naszym zapachom emitowanych w ich lokalach.

Marketingiem zapachowym

Zapach ma bardzo silny wpływ na samopoczucie, nastrój i emocje klienta.

Zapach buduje trwałe wspomnienia kojarzone
z miejscem i czasem.

Odpowiednio dobranym zapachem, warto sprawić, by były to wspomnienia pozytywne.

Aromamarketing
Karolina Kuziel - Specjalista ds. obsługi Klienta

Karolina Kuziel

Specjalista ds. obsługi klienta

Takie są fakty

Według badań koncernu Millward Brown z 2016 r., co czwarta badana osoba odniosła zdecydowanie lepsze wrażenia z wizyty
w punkcie usługowym, w którym zastosowano aromamarketing.

Węch

to najbardziej pierwotny ze zmysłów.

Zapach

Wpływa na większość naszych emocji.

75%

emocji wiąże się
z zapachem.

Zapach wywołuje konkretne reakcje

np. zapach kawy
i cytrusów powoduje uczucie pragnienia, a nawet głodu

Zmysł
węchu

jest odpowiedzialny
za przetwarzanie wspomnień, skojarzeń i emocji

Zapach pamiętamy nawet 50 lat

wykorzystaj to do budowania trwałych relacji i przywiązania klienta do Twojej marki

Zwiększ czas

Dzięki odpowiednio dobranemu zapachowi, zwiększysz czas przebywania klienta w lokalu.

Traffic

Kreuj relacje

Zwiększ liczbę stałych, lojalnych klientów dzięki pozytywnym emocjom.

Sales Chart
“Podaruj swojemu biznesowi zapach sukcesu – odkryj moc aromamarketingu!”

Aromamarketing

Buduje lojalność Klientów
Jest „wizytówką zapachową” marki
Utrwala pozytywny wizerunek marki
Tworzy przyjemną atmosferę
Budzi pozytywne wspomnienia
Zwiększa lojalność wobec marki, świadomość i zaangażowanie Klienta
Wydłuża czas przebywania w sklepie
Przyczynia się do zwiększenia koncentracji
Zmniejsza postrzeganie czasu czy uczucia stresu lub zmęczenia
Karolina Kuziel - Specjalista ds. obsługi Klienta

“Chętnie doradzę
w kwestii wykorzystania aromamarketingu
w Twoim biznesie
i porozmawiam na temat testu naszego rozwiązania. ”

Karolina Kuziel

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznaj nasz zespół

2023-07-08T16:27:43+02:00
Karolina Rutana - Sekretariat

Karolina Rutana – Sekretariat

karolina.rutana@aprmedia.pl

"Jestem odpowiedzialna za organizację codziennych spraw biurowych, ale także zajmuję się wystawianiem faktur i efektywną współpracą z siecią kurierską, zapewniając szybką i bezproblemową dostawę dokumentów i przesyłek."

2023-06-19T13:45:08+02:00
Piotr Dusza - Dyrektor Zarządzający

Piotr Dusza – Dyrektor Zarządzający

piotr.dusza@aprmedia.pl

"Jako dyrektor zarządzający, zajmuję się kierowaniem całym zakresem działań organizacji, w tym realizacją strategii, nadzorem nad działaniami operacyjnymi, zarządzaniem zasobami ludzkimi i podejmowaniem decyzji związanych z realizacją poszczególnych celów i zadań. Moja rola polega również na reprezentowaniu firmy na zewnątrz i budowaniu relacji z interesariuszami."

Przetestuj nasze zapachy!

APR dba o odpowiedni dobór spersonalizowanych nut zapachowych dla wybranych grup Klientów, dysponując szerokim portfolio aromatów.

“Oferujemy możliwość przeprowadzenia
2. tygodniowego testu naszego rozwiązania
w zakresie aromamarketingu wraz ze specjalistycznym doradztwem w zakresie doboru odpowiedniego zapachu do danej branży.”

Karolina Kuziel

Specjalista ds. obsługi klienta.

Logo_APR Media
APR Sp. z o.o.
Skontaktuj się z nami