Witamy na naszym blogu

Tutaj dowiesz się więcej o korzyściach z muzyki niezależnej bez ZAiKS
Muzyka do lokalu

Muzyka do lokalu

Klimat, nastrój, czas przebywania i rozmiar koszyka zakupowego w sklepach decydują o wielkości zakupów robionych przez klienta – wie o tym każdy świadomy właściciel sklepu i biznesu usługowego. Jeżeli zastanawiasz się dlaczego masz mniej klientów i niższe zyski to...

O zmysłach z rozmysłem, jak usłyszeć swój sukces?

O zmysłach z rozmysłem, jak usłyszeć swój sukces?

Zmysłowy wybór – tak można by określić współczesne zakupy w sklepach. Odpowiednio dobrane i zaaplikowane konsumentowi bodźce, szczególnie te dźwiękowe, skutecznie przekonają klienta do wyboru naszych usług. Martin Lindstrom – jeden z najlepszych specjalistów...

Marketing sensoryczny a radość Klienta

Marketing sensoryczny a radość Klienta

Marketing sensoryczny wpływa na nastrój i decyzje klientów zwiększając u nich współczynnik optymizmu. Zmysły to droga do klienta, którą podążają największe marki. Wzrok, słuch, węch, dotyk i smak pozwalają na doświadczanie życia w różnych aspektach - to one wywołują...

Centrale telefonicznej IVR a ZAiKS

Centrale telefonicznej IVR a ZAiKS

Chciałbyś, aby Twoja firma była zaopatrzona w system centrali telefonicznej IVR? W takim razie powinieneś zwrócić uwagę na to, jaką muzykę odtwarzasz w tle podczas oczekiwania na połączenie. Infolinia IVR – czym jest? Interactive Voice Response to system zapowiedzi...

Rekordowe zyski ZAiKS-u

Rekordowe zyski ZAiKS-u

Ogromne zyski ZAiKS-u.... W poprzednim artykule pisaliśmy o konferencji prasowej ZAiKS-U, na której podkreślono, że za twórczość on-line należy się opłata. W trakcie konferencji prasowej przedstawiono również sprawozdanie roczne z działalności Stowarzyszenia. Dyrektor...

ZAiKS: za twórczość udostępnianą online należy się opłata

ZAiKS: za twórczość udostępnianą online należy się opłata

Koniecznie trzeba poprawić obowiązujące w krajach UE przepisy, tak by platformy internetowe nie mogły łamać prawa autorskiego - przekonywali przedstawiciele ZAiKS.   22 czerwca 2017 r. odbyła się konferencja prasowa Przedstawicieli Stowarzyszenia Autorów ZAiKS....

Muzyka fitness bez opłat ZAiKS

Muzyka fitness bez opłat ZAiKS

Rozważaliśmy już kwestię tego, jak dobrać muzykę do restauracji, hotelu lub salonu kosmetycznego. Teraz stawiamy pytanie „Jak zadowolić muzycznie miłośników spędzania wolnego czasu w klubie fitness lub na siłowni”? Muzyka do treningu i idealne utwory w klubie fitness...

ZAiKS a STOART

ZAiKS a STOART

Dlaczego mam płacić do STOART, jeśli płacę już ZAIKS? STOART odpowiada jasno... –  "Od 1994 r. ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych chroni również wykonawców artystycznych wykonań, stąd konieczność wnoszenia opłaty również do STOART-u (do ZAiKS wpływają...

Nie płacę za pałace ZAiKS

Nie płacę za pałace ZAiKS

Kampania społecznościowa „Nie płacę za pałace!” jest sprzeciwem wobec niejasnych zasad zarządzania środkami finansowymi otrzymanymi przez ZAiKS, a także wobec objęcia opłatą reprograficzną tabletów i smarfonów.   Rzadko, która kampania społecznościowa w parę...

ZAiKS a YouTube

ZAiKS a YouTube

ZAiKS a YouTube Twórcy, wydawcy oraz OZZ-y typu ZAiKS, stanęli przed problemem wypłacania tantiem z muzyki pobieranej i odtwarzanej z YouTube’a. ZAiKS podpisał więc umowę z YouTube’em, który wprowadził nowy model rozliczeń z twórcami, zgodny z licencjami...

Opłata reprograficzna bez VAT-u

Opłata reprograficzna bez VAT-u

Trybunał Sprawiedliwości UE w wyroku z 18 stycznia 2017 r. orzekł, że kwoty, jakie otrzymują artyści i wydawcy z tytułu opłat reprograficznych nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT. W świetle dyrektywy VAT nie jest bowiem zapłatą za usługę.   Prawo autorskie...

apr-media-1

APR jest spółką, która od lat dba o odpowiedni klimat muzyczny w obiektach handlowo-usługowych na terenie całej Polski oferując muzykę bez ZAiKS. Muzyka jest ważna dla Twoich klientów - pozwól nam zadbać o ich satysfakcję, a rezultaty będą widoczne od razu!

KONTAKT

A P R sp. z o.o.

ul. Drozdów 4,
40-530 Katowice

T: +48 32 782 6462

biuro@aprmedia.pl

www.APRmedia.pl

You have Successfully Subscribed!

You have Successfully Subscribed!