Jak dobrać muzykę do restauracji, hotelu lub salonu kosmetycznego, czyli na czym polega magia dobrej playlisty?

Spotkania biznesowe, z przyjaciółmi, z rodziną i w miłej atmosferze. Kawiarnie i restauracje to wyjątkowe miejsca, w których oprawa muzyczna ma gigantyczne znaczenie. Kameralna muzyka wprawia w odpowiedni klimat i pozwala klientom na wyciszenie się, gwarantując nam chwile spokoju i pozwala na relaks z dala od codziennych problemów. W takich miejscach warto nasycić uszy kojącymi dźwiękami jazzu, który wprowadzi klientów w intymny nastrój oraz nie będzie tworzył konfliktu przy ważnych rozmowach. Smooth Jazz, jazz café czy też lounge idealnie sprawdzą się w każdej restauracji, kawiarni lub herbaciarni. Eleganckie i ponadczasowe brzmienia wypełnią przestrzeń naszego lokalu, uprzyjemniając każdą rozmowę. Styl jazzu warto dobrać do charakteru lokalu – modern oraz retro jazz doskonale sprawdzą się w restauracjach czy kawiarniach w starym stylu.

Muzyka w pubie bez ZAiKS

Nie każdy pub może sobie pozwolić na muzykę ‚na żywo’.

Do barów i pubów specjaliści od marketingu polecają muzykę z gitarowymi riffami, ballady rockowe, pub rock i blues. Nie tylko zatrzymasz tym klientów, ale też sprzedasz więcej piwa.

Jaka muzyka do SPA i salonu kosmetycznego?

Pozytywny wpływ muzyki na ciało oraz duszę ludzką nie jest tajemnicą. Muzyka relaksacyjna przyspiesza proces leczenia, koi zmysły i uspokaja. Dźwięki połączone z łagodnymi odgłosami natury wprowadzają w stan całkowitego odprężenia i relaksu. Ten rodzaj utworów jest szczególnie pożądany w gabinetach kosmetycznych, SPA, termach i na solariach. Tutaj trzeba traktować muzykę, jako jeden z elementów zabiegu i troski o dobre samopoczucie klienta.

Muzyka do sklepu odzieżowego 

Kolory, zapachy, właściwe oświetlenie kolekcji oraz podkład muzyczny. Na to szczególnie zwraca się uwagę w marketingu sensorycznym stosowanym w sklepach odzieżowych. Do tzw. sieciówek warto zainwestować w muzykę energiczną, młodzieżową, która napędza do zakupów. Do butików z elegancką odzieżą lepiej jednak postawić na spokojne utwory.

Muzyka podczas zakupów tworzy niesamowity klimat

Muzyka podczas zakupów tworzy niesamowity klimat

Dynamiczna, chaotyczna, elektroniczna muzyka podkreśla charakter sklepu i jego dopasowanie do stylu życia młodej klienteli. Odpowiednio dobrane dźwięki wprawiają nastolatków w dobry nastrój, dzięki temu sklep staje się miejscem zabawy. To sprawia, że wzrasta ilość czasu spędzanego w sklepie. Czy młodzież ulegnie magii sklepu i wyjdzie z niego z większą ilością zakupów? Z pewnością tak.
Wybór muzyki w sklepie odzieżowym zależy od tego, jakie emocje mają towarzyszyć robieniu zakupów. Energiczną muzykę warto zarezerwować dla sklepów nastawionych na ludzi młodych, zaś utwory spokojne warto zainwestować w stylowych sklepach dla dorosłej części